Hej igen alla underbara bloggläsare! :)

Publicerat » 2011-07-31 13:49:15 Kategori » Allmänt Kommentarer » 0st
Nu har vi äntligen fått internet i huset, så nu kan jag äntligen få börja uppdatera er igen om våra dagar!
Det blev strul med flyttningen av hemtelefonen och internet. Så inte förens nu i vecka fick vi våran hemtelefon inkopplad och nu har vi även fått internet.
Hade tänkt mig att jag skulle lägga in lite bilder och annat smått och gott från den tiden vi bot här i huset innan vi fick internet få ni får veta och såklart ska jag börja blogga varje dag som vanligt :)

Puss

// MammaErika

Hej hej

Publicerat » 2011-07-01 13:25:36 Kategori » Allmänt Kommentarer » 0st
Just nu har jag näst intill packat färdig allt. Har fått hjälp av min mamma också, och det tackar jag för :)
I morgon bär det av till vårat hus, där vi tänkt att vi ska få vara mer själva. Mer som en familj på egen hand. Inte för att vi inte är det nu.
Men det är så att våra föräldrar och mor/far föräldrar bor så nära att vi känner att vi inte får vara som vi vill. Om det är något, har de också en åsikt liksom, och bara för att det är äldre "vet de bäst"...Fast jag inte tycker att de har något med ålderna att göra. Sen att de har mer "erfarenhet" av vissa saker hör inte till saken. För att kunna lära sig tycker jag att man ska får lära sig det själv.
På egen hand liksom!

Vissa gånger är det ju också bra att det finns åsikter från andra, så att man ser saker på andra sätt och så. Men det kan vi ju alltid få ändra. Vi kommer ju bara att finnas längre bort. Till våra föräldrar och mor/far föräldrar är det mellan 8-12 mil ungefär. Så så illa är det ju inte.

Detta kan vara mitt sista inlägg för denna veckan och förhoppningsvis kommer vi att få internet i huset någon gång nästa vecka. Då kommer jag att börja uppdatera varje dag. Skriva om våra dagar vad vi gör och lägga in bilder från dagarna också. Precis som jag gjorde förut innan allt hände. Ni vet ju vad som hänt..

Och som sagt är min blogg min dagbok!

Puss och hejdå

// MammaErika