Vi har fått tillökning :)

Publicerat » 2011-10-31 20:32:04 Kategori » Allmänt Kommentarer » 0st

Gismo                                                                    Cosmo


De är två bröder som är 13 veckor gamla idag.





Tillbaka ?

Publicerat » 2011-10-31 20:18:35 Kategori » Allmänt Kommentarer » 0st
Skulle vilja säga att jag kanske är tillbaka..Hela 2011 har varit ett år som inte varit något höjdar år.


Tänkte berätta att Mikaela och Neo ska få ett syskon nästa år! Så nu vet ni det också :)





"Lista över vårat år"

Under 2011 har alla dessa jobbiga saker hänt.

Maj:
  • Akut operation av gallsten + en ERCP (slangar ner i halsen) för att ta bort gallstens grus och mindre stenar som satt i gallgångarna på mig. Ligger inne i 6 dagar på sjukhus. Utan mina barn och Stoffe såklart...
  • Stoffe får jobb, men det visar sig inte vara ett jobb utan DAGIS för vuxna.

Juli:
  • Vi flyttar för att komma bort från allt och alla typ och såklart allt mögel i våran lägenhet där.... + att Stoffe ska slippa pendla så jälva långt varje dag. Och för att han ska hinna träffa barnen medans de är vakna.
  • Upptäcker att det bara går 3 bussar om dagen, vart man än ska.
  • I och med det: Mikaela kan inte gå på dagis.
  • Jag tar mig ingen stans med barnen utan att Stoffe får ta ledig.

September:

  • Christoffer och jag ger upp, vad är det för mening att han ska jobba, när det inte äns går att JOBBA.
  • Dags att gå vidare och se vad livet har att erbjuda härnäst.

Oktober/November:
Det livet har att erbjuda är:

  • Mitt balans sinnet ger upp. Det innebär att jag är ur utan att knappt röra mig. Söker läkarvård, där jag får ett papper med övningar jag ska göra för att balans sinnet ska komma tillbaka. Och även vad jag måste tänka på under tiden jag ska få tillbaka balansen. Inte stressa, oro mig. M.M.
  • En "kurs" om att lära sig att söka jobb. Innan han ens kommer få bidrag eftersom han är arbetslös.
  • Ungefär en månad kvar tills vi flyttar och det är mycket kvar att göra. Vilket betyder att detta krokar med mitt balansproblem...Om det inte blir bättre nu när som helst måste jag söka läkarvård igen för förvärrat tillstånd...
  • Och förresten vi har en bvc tid med Neo nästa måndag. Och en ultraljud tid den 21 november. Vi kommer troligen inte att kunna gå på dessa pga att Christoffer inte får missa mycket alls i från kursen.
Bvc är väl inte hela världen att ändra. Men ultraljudstiden är värre. Jag fick den för ca två månader sen för att jag skulle kunna få en, då fick jag välja på två tider. Fanns inte en enda tid ledig mer i november...
  • Hunden avlivas. Fast för hennes bästa ♥


NU:

Bara att hoppas på att få gå på de som är. Eller att det finns en ledig för att någon annan ändrat eller att det finns en så snart som möjligt. Vi vill ju se vårat lilla liv där inne ♥

Hoppas på att allt annat fixar sig med flytten och såvidare.




3 roliga saker finns också trots allt:
Mars: Neo föddes ♥
Juli: Plussade med bebis nr 3 ♥
December: Flyttar vi och vi vet att det kommer bli bra där! ♥