24/11-10 och dagen har varit härlig

Publicerat » 2010-11-24 20:25:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen började ju inte så bra va sjukt trött och hade igen lust att kliva ur sängen, men det va bara att ta och gå upp och göra sig redo för skolan. Bussen till skolan och vara där tills skoldagen var slut.

Och mitt i själva dagen vid klockan 13:45, vem får jag då sms av ? Jo, min älskade sambo som har fått nytt jobb direkt efter det jobbet han har nu 

å guh så glad jag blev, att jag ringde och pratade med han. Och han vart ju också glad igen narturligt viss.

Det är och har varit lite jobbigt från och till för oss ett tag nu, och att han får gå från jobbet han har nu gjorde ju inte saken bättre, men nu när han har sin sista dag på det jobbet han har, är den 30/11 och nästa dag som är den 1/12 har han ett nytt jobb igen. Det känns skönt

Men okej, efter att jag slutade skolan hämtade älsklingen mig från skolan han hade pappersärenden i stan, som han fixat med innan han hämtade mig. Och så är han hemma från jobbet idag, varför, ja det får ni inte veta. haha, man får ha lite hemligheter 

När vi kom hem pratade jag med min mamma en stund som va ute när vi kom hem och vi bestämde oss för att hälsa på dem när jag hämtat Mikaela och vi ätit. Så när jag hämtat henne från dagis och vi kommit hem och lagat mat och ätit stack vi plus Christoffer då till min mamma och hennes familj. Mikaela lekte med min lillebror, och vi "vuxna" om jag nu får kalla mig det  hih Satt och pratade om det mesta. Mest om att det va roligt att Stoffen fick jobb igen!

Aja, efter att vi varit där och pratat, va det dags att gå hem och försöka att få Mikaela i säng och de gick bra. Hon va trött idag så inte svårt att natta henne inte.

Nu sitter jag här och känner på min sons härliga sparkar och väntar på att Stoffen ska komma in, han skottar snö just nu. När han kommer in ska vi ner i källaren och ta fram lite grejer som ska kastas, har just nu en stor container utanför huset. Om någon undrar varför skriv då en kommentar eller nåt 

Förresten va konstigt det kändes att skriva son, när jag bara brukar skriva och säga dotter, men ändå sjukt underbart

Har även två bilder från dagen :)

Christoffers fina däckspår från när han vände bilen idag.

Mikaela när vi var påväg hem från dagis :)

Det va de!  


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥