28/11-10 söndag

Publicerat » 2010-11-28 22:45:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Vi kör en punktform för vad som hänt idag 

- Sov till tio och då upp och klä på sig och börja tvätta, tvättdag i och med att det är söndag. Så tvättat hela dagen.

- Efter att jag slängt i en maskin tvätt i tvättstugan, in och väcka mina sovande älsklingar. Eller Mikaela va precis nyvaken när jag kom in till henne :)

- Vi väckte i alla fall Stoffe som sov som en stock!

- När alla va vakna och påklädda dags för frukost och starx efter det åkte vi till högsby för att köpa en ny pulka till Micki :) Hon fick ett rött.

- När vi kom hem påbörjade vi med lite städning igen, storstädning tar sin tid!

- Efter en stund av städning blev det oskarshamn för att träffa Stoffes pappa och fixa lite med han, Stoffe hjälper han med en del han inte kan göra.

(Det är såhär att Stoffes pappa är lastbilschaufför. Han jobbar hela veckorna och är bara hemma på helgerna, det gör att han inte hinner med så mycket och att finns saker inte går att gör under helgerna.)

- När vi kom hem fortsatte vi med städningen i Mikaelas rum och ja, det blev riktigt fint där inne tycker vi, till och med Mikaela tyckte själv att hennes rum blev riktigt fint.

- När vi va klara bärde det av till Christoffers mamma och bjöd på mat, och idag smakade det riktigt gott med mat. Så det va mums!

- Kom inte hem för länge sen alls, men Mikaela ligger i alla fall i sängen och sover nu.

- Jag och Christoffer kollar nu på en film och sen blir det sängen för att sova, skola i morgon igen.

Pussen.

I morgon kommer det in lite bilder hade jag tänkt, men jag lovar inget!

Ni får hålla utkik helt enkelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥