30/11-10 tisdag

Publicerat » 2010-11-30 19:35:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Idag när klockan ringde och jag gick upp för att göra mig klar till skolan. Kände jag bara näe, jag orkar inte. Va helt slut, som om jag redan varit vaken en hel dag och haft en jobbig dag. Så idag stannade jag faktiskt hemma, och jag är glad att jag gjorde det. För har varit så hela dagen. Jag har blivit bättre under dagen, så i morgon bär det av till skolan igen 

Och från och med i morgon har Stoffe nytt jobb, och ja han verkar faktiskt glad av att slippa det jobb han hade. Han blev så jävla sur, att först få en anställning och sen bara en månad senare få veta att han bara har två veckor kvar på jobbet typ. Och då säger de att det inte finns mer jobb till han. Så det är ju helt sjuk!

Under dagen har Mikaela, Stoffe och jag bara tagit det lugnt, tills han skulle iväg och jobba. Efter att han åkt började jag och Mikaela med maten, som blev spagetti med köttfärssås, Mikaelas favorit mat!  När vi ätit och fixat med disken, satte vi oss och kollade på tv. Hittade lite att kolla på. Strax efter klockan fem kommer Stoffe innanför dörren och jag blir till ett frågetecken och frågar vad han gör hemma. Han svarar då att hans maskin gått sönder igen, så han hade inget att arbeta med, så han slapp sin sista dag på det jobbet, Men det klagade inte han över, tyckte bara det va skönt 

Nu har Mikaela gått och lagt sig och Stoffe och jag väntar på att en person ska komma och köpa våran gamla bil.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥