4/11-10

Publicerat » 2010-11-04 22:17:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen idag har varit ganska bra faktiskt. Varit ganska pigg och glad 

Morgonen började mysig, Mikaela kom in och la sig mellan mig och Christoffer. Efter att vi myst en stund blev det duschen för mig och Micki, efter att vi hade duschat klart och gjort oss i ordning, så som man gör på morgon, med frukost och kläder och så 

Blev det in till min mormor och morfar för lite fika, plus massa prat. Helt underbart säger jag bara!

Dagen tycker jag har gått fort, för allt gick så fort tills Christoffer skulle iväg till jobbet igen. Denna vecka har jag ju träffat han mera och det har ju även Mikaela, men när han åker till jobbet håller ju både hon och jag på att börja gråta, trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt. Hans första riktiga jobb, som anställd och allt. Och så blir det kvällsarbete.. Så att man knappt träffar han :(

Slutpratat om det nu annars blir jag depp, efter att han åkt iaf.

Har Mikaela och jag myst massor under hela dagen, kollat på film, fixat mat och varit ute och gått med hunden. Aaa, det är de vi gjort i det stora hela 

Nu kollar jag på American pie 2 på tv6 och Mikaela sover, kanske inte så konstigt i och med att klockan snart är elva. Nu ska jag kolla färdigt och sen bara vänta på till Stoffen kommer hem och gosa ner honom i sängen och BARA mysa 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥