Dagen och lite om igår.

Publicerat » 2010-11-26 20:00:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Torsdagen i lite punktform  :

  • Börjar med att vakna, göra sig i ordning för dagen och åka till skolan.
  • Under min sista lektion hade Christoffer försökt att få tag på mig. Inte lätt att få tag på mig när jag har idrott, då har jag inte mobilen på mig.
  • Ringde han så fort jag märkte att jag hade missade samtal. Det han ville veta va om han kunde hämta mig och det är ju klart. Hellre åker jag ju bil än buss.
  • Vi åkte och handlade när han hämtat upp mig.
  • När vi kom hem till vår lilla by åkte vi direkt till dagis och hämtade våran lilla dotter och sen hem och började med maten. Maten igår blev kycklingsallad.
  • Efter att vi ätit färdigt och plockat i ordning allt, blev det en trip till månsterås för att köpa fälgar och däck.
  • När vi kom hem va klockan ganska mycket, så nattade Mikaela nästan direkt när vi kom hem. Och själva väntade vi inte så länge innan vi gick och la oss också.

Fredagen

Som vanligt upp för en skoldag och efter skolan hem och hämta Mikaela på dagis. Vi hade ingen aning om vad vi skulle äta, men det hade Stoffe fixat. Han hade själv varit och köpt en familjepizza någon timme innan vi kom hem, så Mikaela och jag behövde bara värma den lite, visst blir det inte lika gott, men men det går ändå 

Efter att vi ätit lekte vi på hennes rum, hon lagade mat till mig. Hon sa till mig att jag skulle äta mera så att inte bebisen skulle vara hungrig. Hih, hon är bara för söt. Vi lekte en hel del annat med  Men sen efter våran lekstund gick vi till vardagsrummet och började kolla på tven. Det roliga va att ingen av oss kollade länge på tven, vi somnade och sov i en timme ungefär. Då vaknade Mikaela och ville gå och lägga sig i sin säng istället. Så det fixade vi, men en som verkligen inte sover är lilleplutt, han sparkar och sparkar som bara den!

Sitter och kollar på idol nu och känner på det härliga sparkar jag får 

Puss och hej för idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥