Fredagen den 19/11-10

Publicerat » 2010-11-19 22:00:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen började inte bra, knappt sovit något inatt på grund av sprängande huvudvärk, och den va kvar när jag vaknade. Så idag va jag hemma från skolan och jag är glad att jag var det. För jag hade den ända tills långt fram på dagen.

Igår berättade jag ju om en sak Matilda ringde och berättade för mig, och jag tänkte nu att jag skulle avslöja det 

Matilda ringde och frågade om jag ville vara med om en interju som en tjej från Lars kagg skolan skulle hålla i. Hon interjuvade mig idag om mitt liv som ungmamma, (mamma). Och det va riktigt roligt faktiskt. Hon tog även kort på mig och Mikaela  

Va på ett cafe under interjuven och Matilda hade Mikaela under tiden, de lekte och kollade runt. Annars hade att inte gått, en treåring med full energi är inte lätt att få att sitta helt stilla och att vara tyst är inte heller lätt 

Efter interjuven blev det att gå och kollar bussar hem, vi fick vänta en stund så vi kollade lite på stan, kläder till Mikaela och plutten, och jag säger då det, kom ut nu plutt, vill köpa söta bebiskläder nu! hihihi

Ikväll efter att vi kom hem gjorde vi kokosbollar och här kommer bilder:

Hur glad kan man vara ? 

Va söta min flickor är! Älskar er! 

Duktig flicka!

 

Tack för en bra halv dag!

Halva va ju bra och halva inte så.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥