Gårdagen och idag :)

Publicerat » 2010-11-15 18:15:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Igår va det ju farsdag, Christoffer fick frukost på sängen och det gillade han. Fick även en present, en tröja som Mikaela och jag köpt till han 

Mikaela gav  detta jätte söta fardagskortet som hon gjort på dagis.

Framsidan av kortet :)

Inuti kortet.

Visst var det fint ju ? :)

Mikaela hade även feber hela dagen, närmare 40 grader under hela dagen. Tycker inte om när hon är sjuk eller liknande, för jag tycker så synd om henne.

Men under dagen igår gjorde vi inte så mycket, bara var hemma och tog det lugnt. Mest eftersom Mikaela hade feber.

Dagen idag, dagen började med en sovmorgon och säga grattis till mamma eftersom hon fyller år idag, så grattis mamma på 42 årsdagen  Hoppas att du haft en bra dag.

Jag själv har varit i skolan och efter skolan gick jag på stan en stund med två vänner från klassen. Sen blev det bussen hem och till mamma och hämta Mikaela, hon va barnvakt en stund åt henne. Inget dagis när man har feber. Så Mikaela va hemma med Christoffer tills han skulle åka och jobba, då lämnade han Mikaela hos min mamma  När vi kom hem, började vi att laga mat. Micki fick bestämma vad vi skulle äta idag, så det blev stuvade makaroner med kokt korv. Och det va ganska gott faktiskt, kanske för att vi inte ätit det på länge. Efter maten mysade vi till det lite i vardagsrummet och tände lite ljus och kollade på tv. MysPys! 

Lite bilder från idag.

Min lilla sjukligen <3

Idag gick jag in i vecka 26 (25+0)
Så underbart att vara gravid, älskar gravidmagar <3

Mikaela ville också hålla på magen och vara med på kort 

Hon är ju bara för söt, min älskade lilla dotter!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥