Grattis och skit också

Publicerat » 2010-11-17 20:14:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Som sagt fyller min älskling 20 år idag, och grattis på han igen :) Men hans födelsedag blev en skit dag, mitt på sin födelsedag ringer hans chef och säger att han bara har jobbet kvar månaden ut  Chefen sa att det inte fanns mer jobb att göra för hans del, men ändå ska en annan ta över hans maskin, de ska lära upp någon på hans maskin tills han ska sluta. Helt sjukt! Men men, han är redan igång och söker nya jobb. Och jag hoppas för hans skull och får våran att han hittar något nytt, för han hatar verkligen att gå hemma och inte göra ett skit.

Men hans födelsedag förstördes verkligen, han vart helt tyst och det syndes att han vart besviken. Han trivs där och har fått bra arbetskamrater.

Men okej nog pratat om det.

Dagen annars har varit ganska okej, kort skönt dag i skolan. Christoffer, Matilda och Mikaela hämtade mig vid skolan, bara för att Stoffe skulle hjälpa Matilda med en grej  När vi lämnat Matilda hemma, åkte vi till Högsby för att Christoffer skulle få en present av sin farmor. Och efter det åkte vi hem och började laga mat. När maten var klar åt vi sen så satte vi oss och bara mös och pusselipuss, sen var det helt plötsligt dags för han att åka och jobba. Mikaela och jag mös vidare och så önskade vi han en så bra som möjligt fortsatt bra dag 

Mikaela och jag har inte gjort så jätte mycket mer idag, typ kollat på tv och ritat lite och varit en stund hos min mormor och morfar, vi berättade de tråkiga nyheterna och pratade om lite annat.

Nu sover Mikaela och det har hon gjort ett tag, själv tittar jag på tv och snackar med Matilda på msn och sitter på facebook och plutten sparkar i magen Snart ska jag plugga lite hade jag tänkt och nu puss hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥