Idag fick jag bilder på min älskade dotter Mikaela :)

Publicerat » 2010-11-10 21:53:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
Bilderna jag fick på Mikaela har Matildas låtsatssyster Evelina tagit en dag när Matilda va barnvakt åt Mikaela 





Denna bild älskar jag, för man ser verkligen hur glad och lycklig hon är!


Min älskade finfina dotter <3


Denna bild säger verkligen allt!


Mikaela med sin älskade gudmor!<3 Tycker att ni va rätt lika på den bilden :)


Matilda, jag kan verkligen säga att Mikaela älskar dig utan att ljuga, för det gör hon verkligen och det syns <3


Härlig bild bara! :)


Och lite sur kan man också vara ibland, tur att det går över fort!

Tack så jätte mycket för bilderna Evelina :)

Och Matilda, jag älskar dig och saknar dig sjukt mycket! <3 Här om dagen då du kramade om mig i skolan ville jag bara gråta. Men jag gör det nu istället <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥