Inga inlägg nu i helgen som var.

Publicerat » 2010-11-22 15:15:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Och vet vi varför, jo vi har haft fullt upp.

I lördags va jag i skolan, det va öppet hus. Morgonen började vid klockan åtta då jag vaknade och började göra mig i ordning under tiden väckte jag också upp alla. Stoffe fixade ju till sig själv och fixade till Mikaela för dagen. Sen hade vi nattgäster med, Matilda och Lukas 

Matilda skulle vi ju bara väcka så hon kunde åka med, får att komma hem till sig. Hon skulle sova vidare hemma. Hon är ju ego asså, håller oss alla vakna extra länge så att vi blev skit trötta under hela dagen. Men men, sån är hon! Stoffe, Mikaela och Lukas hälsade på mig på öppet hus, efter en stund åkte de till Stoffe pappa för att Mikaela började tycka att det va tråkigt. Hon kunde inte vara med mig heller som hon ville 

Efter att det va slut på öppet hus hade jag mitt utvecklingssamtal, och det gick faktiskt riktigt bra. Fast det är många frågetecken kring nästa termin. Och det tycker jag är jobbigt, för man vill ju veta hur det blir. Och det gör ju inte jag..

Men det blir nog bra! 

Efter utvecklingssamtalet hämtade Christoffer upp mig och vi åkte till hans pappa, Micki och Lukas va kvar där under tiden han hämtade mig. Vi satt och pratade en stund till efter att jag kommit dit. Pratade mest om att Anders (Stoffes pappa) ville fixa en sak till Chrsitoffer, och nu får vi väll se vad som händer.

Christoffer vet inte själv om han vill och det vet inte jag heller om jag vill, men vi får väl se. Tänker iaf inte berätta det här än. Men ni får hålla utkik om ni är nyfikna på vad det är får något! Men kan inte säga när jag avslöjar det 

Senare när vi åkt från Anders, åkte vi och kollade läget lite i stan och åt mat. Efter det åkte vi och handlade sen hem. Så det blev en riktigt lång dag i stan. Sen senare på kvällen skulle vi till Christoffers mamma, hon bjöd oss på mat och tårta eftersom Christoffer fyllde år i veckan, hon vill alltid att vi ska komma till henne och fira han, bara för att hon är hans mamma.

Blev en lång kväll hos henne, va inte hemma förens vi elva och eftersom att ingen sovit tillräckligt natten innan va vi så trötta. Så när vi kom hem, fick vi göra i ordning Micki direkt och ner i sängen, för hon var helt slut. Stackarn, en jobbig lång dag för henne. Och vi själva satt inte upp länge innan vi också gick och la oss. 

I söndags när vi vaknade hade vi iaf sovit ut och var pigga, när vi var i ordning och redo för en ny dag, blev det en sväng till stan. Efter den stunden i stan, hem och för Lukas att packa ihop sina saker. Vi körde hem honom och körde Christoffers bror till banken och för att handla, ni vi väl kom hem. Va klockan ganska mycket, och vi tog tid att sätta oss i soffan för att bara mysa ner oss! 

Resten av kvällen passade vi på att bara vara tillsammans och mysa. Så därför inget inlägg 

Och det som hänt och händer idag, kommer ni att får veta senare idag 

Puss så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥