Jobbigt och orolig. Även vad vi gjort idag.

Publicerat » 2010-11-10 21:15:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Hejhej, igår blev det inget inlägg på grund av att jag och Mikaela va så trötta. Mikaela somnade på soffan igår vid klockan 5 och vaknade vid kvart över 7. Då ville hon gå och lägga sig i sin säng, Stackarn så trött har hon inte varit på länge.

Själv har jag världens problem med att sova nu, tar typ en timme innan jag väl somnar eller mer och när jag väl somnat tar det bara en halvtimme eller timme så är jag vaken igen och får ligga och virda och vända igen innan jag somnar igen, och så tar det en halvtimme eller timme så är jag vaken igen...  Och så håller jag på igenom hela nätterna, är så otroligt trött hela tiden. Men när jag väl ska eller vill sova få funkar det ju inte.

Någon som har något bra tips på vad jag kan göra?

Jag orkar knappt gör ett skit när jag väl kommer hem från skolan och det gör ju att det går ut över Mikaela. Hon vill göra grejer och jag orkar inte, vill inte ha det så. Hon är ju det käraste jag har 

Plus att jag ska orka att plugga när jag väl lagt Mikaela, det är inte lätt när ögonen svider, huvudet värker och man gäspar av att man är helt slut.

Det som är konstigt är också att jag har börjat torka ut i huden på hela kroppen, "tappar" hud och i ansiktet är jag helt röd och det svider så fort jag smörjer in mig med någon kräm för att jag vill sluta "tappa" hud och vara torr.

Har även svårt att få i mig mat, inget smakar och jag känner mig inte hungrig. Men jag försöker ju äta ändå. Men det känns ju inte bra nu när jag är gravid och allt. Är så otroligt orolig, och vet inte vad jag ska göra.

Vad håller på att hända med mig?

Nu till vad som hänt idag,

Jag har varit i skolan och Mikaela på dagis, efter skolan bussen hem och in och lämna väskan och sen till dagis och hämta gullan. När vi kom hem ropade min mormor in oss för att bjuda på mat om vi ville ha, och klart jag tackar ja till det  Helst nu när jag är så trött och inte mår bra. Är ju förkyld på alltihopa också...

När vi ätit och varit där en stund gick vi in till oss för att kolla på lite tv och mysa i soffan, älskar dessa mysstunder med Micki i soffan eller sängen  Och så ligger hon och har en hand på min magen och pratar om hennes lillebror allt han sparkar i magen och att hon vill att han ska komma ut, och ja det vill jag och Stoffen med. Vi längtar  Älskar min älsklingar!

Nu sover Mikaela och jag hade tänkt mig att jag skulle försöka gå och lägga mig jag med nu. Men jag har ju ingen lust att lägga mig i sängen när jag vet vad som väntar, men jag måste ju få den sömn jag får.

Så godnatt på er, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥