Lite mer om dagen :)

Publicerat » 2010-11-23 20:12:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Äntligen kan jag blogga igen, strömmen försvann igen precis när jag tänkte skriva om vad vi mer gjort under dagen.

Strömmen va bort i 45 minuter typ denna gå, fy det var inte kul att sitta här med Mikaela som denna gång blev rädd. Så vi gick faktiskt in till Mickis gammelmormor och gammelmorfar, och de satt nu ikväll och fikade med kaffe och bullar och lite annat smått och gott. Så vi fick också fika  mys med tända ljus också!

Men okej vad som hänt under dagen,

dagen började med att jag gick upp och gjorde mig i ordning för skolan. Tog bussen till skolan och va där tills jag slutade då blev det bussen hem  Och när jag åkte till skolan regnade det och när jag åkte hem regnade det, men desto närmare jag kom hemåt såg jag att regnet blev till snö! Så det måste ju vara skillnad på snö mängden, i stan och här. Här är det ju verkligen, hej mitt vinterland  Men det är mysigt nu tycker jag, så länge det är snö och inte en massa slask.

Aja när jag kom hem var klockan 12 och jag hann sätta mig en stund och kollade på tv med Micki och Christoffer, sen åkte vi för att handla lite. När vi kom hem började vi med maten och idag blev det köttfärssås och spagetti, Mickis favorit mat. Så hon verkligen skulle kunna äta varje dag asså  hih

Efter att vi ätit va det dags för Stoffe att åka och jobba och Micki och jag satte oss vi tven igen och väntade på att vi skulle gå till dagis. Och ni vet ju hur det gick på dagis så om det skriver jag inget mer. Och vad som mer hänt denna dagen och kvällen vet ni också nu, och nu måste jag gå och lägga Mikaela annars kommer inte hon upp i morgon när Stoffe väcker henne för att gå till dagis.

Efter att jag nattat henne tänkte jag att jag skulle plugga lite, för det måste jag. Hoppas att det inte blir strömavbrott, för då blir det jobbigt att plugga. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥