Lördagen den 6/11-10

Publicerat » 2010-11-06 22:10:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Kan ju börja med att säga att jag faktiskt inte orkade blogga igår. Denna graviditet är hemsk, men det är de ju värt  så har man gått och blivit sjuk också, men som vanligt, allt på samma gång, det hör ju till mig.

Idag alltså lördag, har vi haft en helt underbar familjedag med massa mys, och myset fortsätter med Stoffen nu, ska se om vi hittar någon bra film allt se med  Kvällen har vi även spenderat med min mammas familj, så Mikaela har verkligen lekt av sig med min lillebror :)

Mikaelas svar på frågor hon fick idag:


Fråga: Mikaela ska du bli storasyster?

Svar: Ja

Fråga: Ska du få en lillebror?

Svar: Ja, fast han är i mammas mage nu, så jag kan inte se han.


Mikaela fick svaret på det: Men det tar inte så lång tid så kommer han ju ut och leker med dig.

Mikaelas svar på det: Nej, för bebisar kan inte leka. De bara skriker och sover.

Hahha, visste inte om man skulle skratta eller svara. Som tur va det ju inte jag som frågade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥