Måndag, kompdag!

Publicerat » 2010-11-22 19:24:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

I och med att det va öppet hus i lördags är vi lediga idag, härligt sägar jag bara! 

Här sitter jag nu med en busig Mikaela som inte har någon lust att sova, men det ska hon snart få göra ändå. Annars blir hon så sur imorgon om hon inte sovit tillräckligt.

Idag när jag vaknade blev jag chockad, Mikaela hade smitit in under natten och lagt sig mellan oss, hon hade till och med tagit med sig sin kudde och sitt täcke.

Hon är ju lite busig hon, men det va mysig att vakna upp med henne brevid 

När vi vaknat till och kommit ihåg, drog vi oss till min mormor och morfar. Där blev det fika och prat och det gillas!

Helt  plötsligt va det dags för Christoffer att åka och jobba, och efter att han åkt har Micki och jag inte gjort mycket alls. Bara tagit det lugnt och lagat mat och ätit. Sen har vi även myst till det ordentligt i soffan med kuddar och filt, låg och bara myste och kollade på film 

När jag väl nattat Micki, har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska göra. Men vi får väl se.

Gick även in i vecka 27 (26+0) idag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥