Måndagen den 29/11-10

Publicerat » 2010-11-29 19:43:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen började med en sovmorgon till nio och då in i duschen. Det va riktigt skönt med båda. Efter duschen fortsatte det att göra sig i ordning för skolan. Mikaela och Stoffe sov. Inte konstigt att Mikaela sov i och med att hon gick och la sig jätte sent i jämnförelse med vad hon brukar  Aja, när jag kom hem från skolan tog jag Mikaelas nya pulka som vi köpte igår och gick till dagis. Och guh vad Micki blev glad och fick bråttom att klä på sig när hon hörde att jag hade med mig pulkat.

Vi tog lite bilder också :)

Min lilla glada fis :)

När vi kom hem lagade vi mat och efter maten lekte vi på Mikaelas nystädade/ommöblerade rum  Vi hade jätte kul och lekandet slutade med att vi gick ut till vardagsrummet och Mikaela satte sig i mitt knä och vi myste, kramade om varandra och hade det riktigt mys. Myset slutade med att Micki ville pilla mig i håret och det är klart hon fick. Det är ju så himla skönt.

Nu sover hon och jag tänkte titta på en film eller tven.

Jag hade tänkt att slänga in två filmer på min mage, när man ser fosterrörelser  Men tyvärr vet jag inte hur man får in filmer på bloggen.

Jag själv tycker att det va tråkigt, men men vet man inte så vet man inte..

Idag gick vi in i vecka 28!

Men aja, puss på er nu! Och ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥