Rekord

Publicerat » 2010-11-02 21:32:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Jaha idag är det den andra november och med rekord menar jag besökarna på bloggen, idag har 128 personer besökt min blogg andra blogg. Mycket trevligt :) Hoppas att någon blivit intressarad och kanske börjar följa den! Kommentarer är också underbart att få, fortsätt med kommentarar 

Dagen annars idag då, Denna dag har också varit lugn och skön, Mikaela har varit piggare och det tackar jag förm därimot har inte jag varit vidare pigg idag, hoppas att det går över tills i morgon, vill ju ha någon bra idag på detta lov 

Så annars idag har det bara varit vardagliga saker, en skillnad va faktiskt att Mikaela va uppe ända till nio idag :O , hon vägrade att sova så jag lät faktiskt henne vara uppe, och det va riktigt mysigt. Hon och jag har gosat i soffan hela kvällen, Underbart! 

Mikaelas fina frisyr idag:

Visst va den fin! :)

Hennes outfit, som hon valde själv idag:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥