Torsdag, den 18/11-10

Publicerat » 2010-11-18 20:56:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen idag, började med att jag faktiskt försov mig och det händer inte ofta vill jag säga. Men Mikaela och Christoffer körde mig till skolan så jag kom iaf inte försent  Efter en lång dag i skolan, ringer Matilda och berättar en lite rolig sak, men ska inte avslöja något här, för vet inte om det blir något än. Vi får la se :)

När jag kom hem efter bussresan hem, hämtade jag Mikaela på dagis och där va det strul. Men hoppas att de strulet blir bra  När vi kom hem åt vi mat och fixade med lite annat. Senare ikväll har vi kollat på film och vi somnade på soffan båda två. Nu är vi vakna och varit det ett tag, men Micki vill ju inte gå och lägga sig igen redan när hon redan vilat ut. Men får väl se när vi vill till sängen, kan ju inte tvinga in henne 

Btw, idag har Jag och Christoffer varit tillsammans i fyra och ett halvt år! 

Puss på idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥