16/10-10

Publicerat » 2010-10-16 14:00:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Ja, jag vet jag lovade att det skulle komma ett inlägg igår. Men det blev inte så för jag hade en helt underbar kväll så ville inte sätta mig och skriva ett inlägg  Sebbee kom hem till oss och det va underbart att han och Christoffer nu är vänner igen. Efter hela tre månader utan att ha Sebbee här har varit förjävligt. Och att vad jag än sagt och gjort har de inte blivit vänner. Men igår löste Sebbee allt och Christoffer skiter i allt som hänt med nu och vill bara gå vidare!

Underbara pojkar 

Under själva dagen va jag i skolan, Stoffe jobbade och Mikaela va på dagis. Efter Skolan hämtade Stoffe mig och vi åkte till jysk för att köpa ett databord, som vi satte ihop tillsammans med Sebbees hjälp igår 

Btw, skulle fått hem våran saknade bil igår, men självklart har det hänt något igen som gör att vi inte kan få hem den :(

Lite senare i dag ska jag skriva ett inlägg om vad som hände under de dagarna det inte kom något inlägg alls och dagens inlägg.  Och så kommer det lite bilder, och ni ska får se vad jag fick av Mikaela på min födelsedag som hon gjort helt själv 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥