24/10-10

Publicerat » 2010-10-24 20:28:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Hej igen!

Lovade ju ett inlägg, och här kommer det 

Kom nyss ut från duschen, kollar nu på ensam mamma söker. Idag är det ju söndag och det betyder tvättdag för våran del, så idag har det tvättats och vi har haft en härlig familjedag  Mysigt och bara tagit det lugnt.

Har även hållit på med ett skolarbete, och jag har tänkt att jag ska göra klart det ikväll så jag kan lämna in det i morgon. Kunde vara skönt att bli av med det, för har ändå massa prov denna vecka. Så denna vecka som kommer är redan full med massa pluggkvällar  men men, får ta igen det vecka där på då det är höstlov.

Näe, nu orkar jag inte skriva mer och tror inte jag hade något mer att säga.

Så pusss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥