25/10-10

Publicerat » 2010-10-25 19:58:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen har varit förjävlig, ursäkta språket, men den har varit det!

Började dagen med en stressig måndagmorgon, så jag glömde bort att jag hade sovmorgon. När jag kom till skolan kom jag på det  Aja, satt bara i en timme och fick lite gjort ändå under tiden, så nu har jag fått en tid till komvux, för jag ska gå där sen i och med att jag inte har en möjligthet att hinna fixa allt innan och under tid jag är mammaledig, och det känns underbart om jag kan det, för vill verkligen inte flytta ner en klass till 

Denna vecka är full med prov och ja, allt möjligt. BLÄ på detta!

Ska bli riktigt skönt nästa vecka då det är höstlov, längtar till tusen!

När jag kom hem satte jag och ärligt talat villade mig i en halvtimme tills jag skulle gå och hämta Mikaela, natten tills idag blev inte mycket sömn.

När vi kom hem blev det mat och efter maten kollade vi på barnprogram och mös en stund. Vid sjutiden då jag brukar lägga Micki, försökte jag lägga henne, men näe, hon skulle ju inte sova. Så hon va vaken till kvart i åtta. Och ja, nu tror jag att hon sover  Men hon har en sån stark vilja alltså.

Nu har jag tänkt mig att jag ska sätta mig och plugga lite. Det är väl lika bra.

Btw, idag gick vi in i vecka 23 (22+0) 

Bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥