28/10-10

Publicerat » 2010-10-28 19:15:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen har varit bra, slutade skolan tidigare och det gillas! Efter skolan blev det en fika med en klasskompis, det gillades också!  När man har tid får man ju passa på. När man kom hem va de det vanilga som hände, hämta Micki, laga mat, äta. Sen ville Mikaela att vi skulle titta på tv. Så det gjorde vi och guh så mysigt det blev, hon satt i min famn och jag pillade henne i håret och tills sist hade hon somnat. Mys på det! Inte ofta man får det så mysigt nu för tiden. Hon ska ju jämnt vara så stor och kunna allt själv, så helt underbart att ha henne så nära! 

Nu ligger hon i sin säng och sover, och jag skulle vilja göra detsamma, men jag måste plugga, får se hur mycket jag orkar, för nu är jag riktigt trött..

Jaha, de var det!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥