Bilderna från igår och dagen

Publicerat » 2010-10-11 20:27:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
Gårdagens bilder på Mikaela när vi va ute och gick i höstvädret :)






Hon plockade löv under hela promenaden :)

Idag är det halvtid, alltså halva graviditeten är avklarad.

Guh va jag längtar tills du kommer! 

Idag var de också första dagen för Christoffer på jobbet som anställd.

Helt underbart!

Första dagen i skolan efter praktiken, kul att se alla igen. Men jag hade gärna stannat på praktiken en stund till  Efter skolan hämtade Christoffer mig och han hade köpt mina järntabletter som jag ska börja med igen, hade samma med Mikaela i magen så jag väntade mig att jag skulle få det med min lille pojk också. Men de är ju inget jobbigt, men min foglossning alltså, jag blir tokig, det gör så ont.

Men näe, nu ska jag inte klaga, allt är det värt när man vet vad man får <3

När vi kom hem iaf hann Christoffer duscha innan han skulle hämta Mikaela från dagis. Och när hon kom hem åt vi mat och efter maten kollade vi en stund på tv och jag lyckades somna en stund, och det va faktist riktigt skönt.

Senare gick vi till min mormor och morfar och fikade+prat. Härligt! 

Nu kollar jag på ullared och vilar i soffan och plutten sparkar i magen, Mikaela sover och Christoffer, ja vad gör han. Sitter vid sin dator tror jag 

Nu har jag berättat det mesta som hänt idag, och i morgon fyller jag år. Då är jag hela 19år och bara ett år tills man blir 20. haha

Pusss hej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥