Dagarna

Publicerat » 2010-10-16 20:13:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
I tisdags fyllde jag ju år och allt va bra under dagen fast man var i skolan. Men när jag och Christoffer hämtade Mikaela från dagis fick jag denna fina av henne 


Guh så fin och gulligt gjort 

Onsdag

Dagen började med att vakna och göra mig och Mikaela i ordning för dagis och skolan. Helt vanlig dag i skolan, efter skolan hämta Stoffe mig och vi åkte till dagis och hämtade Mikaela, sen hade vi lite att göra som jag inte behöver skriva här  hih

Torsdag

Studiedag och det jag gjorde på den va att sova lite extra och plugga. Och även vardagliga saker, och det vet ni väl vad man brukar och måste göra 

Fredags bilder

Mikaela älskar sin nya mössa, så hon ville att jag skulle ta kort på henne med den på 

Mikaela och jag såg våran första is för detta år.

Vi körde sedan på den och det tyckte Mikaela va kul bara för att det knakade 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥