Första och andra oktober

Publicerat » 2010-10-02 13:39:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Fredag: Idag hade vi alla sovmorgon igen  Snacka om bortskämde alltså. Stoffe har inte fått veta något på jobbet heller, va väl för bra för att vara sant =/ Vi får väl se vad som händer. Vi jobbade kväll och min mamma va barnvakt åt Micki. När jag kom hem blev de att lägga henne som inte mamma lyckats med. Lite efter de ringde Lukas och han kom och lekte med mig  Lite senare kom Stoffe hem och jag råkade somna på soffan. Så de fick väcka mig när de va dags att sova för dem  haha.

Lördag: Vaknade vid 09:00 men låg kvar i sängen och gosade med Mikaela som kom in till oss. Låg där tills 10:00 typ. Sen ringde Christoffers pappa och de blev dags att åka till han och lämna hans bil som vi lånat denna vecka. Efter de skjutsade han hem oss och vi lånade min morfars och mormors bil. För att handla, senare idag blir de tacos och sen ikväll mys med lite gott plus med Lukas och kanske Matilda, men man veta aldrig med henne 

Ja, de var väl det! ha det! 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥