Härlig dag!

Publicerat » 2010-10-07 19:40:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen började inte så härlig, mådde illa och hade en sån otrolig huvudvärk och Micki var inte heller pigg, så vi stannade hemma från dagis och praktiken, tyvärr va det ju min sista dag idag med, men jag känner att det räckte  Har så otroligt ont ändå och jobbet har ju inte gjort det lättare heller. (Gäller foglossningen)

Senare under dagen blev både jag och Micki piggare och vi har myst hela dagen, åtminstånde tills Christoffer kom hem, och han var riktigt glad när han kom hem 

Han kom hem med anställningspappren idag, så nu är han anställ! Underbart säger jag bara. Hans första riktiga lön kommer den 25 november  hah

Skulle fått bilen idag med, men den var inte färdig pga att det fått delar till en bensin bil och vi har en diesel. Så nu får vi nästan vänta en vecka till innan vi får våran bil  

Men vi var och köpte nya fräscha däck till bilen idag iaf. Så de va ju lite bra!

Nu blir de tven och en apelsin,

Apelsiner blir det varje dag för min del nu! Så otroligt gott :)

Bye bye äppelpaj.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥