Måndag och sista veckan på praktiken.

Publicerat » 2010-10-04 13:14:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Idag började dagen med frukost och göra sig i ordning, efter det blev de att fixa lite här hemma efter de gick vi till min mormor och morfar och drack lite kaffe och småfikade lite plus massa prat  Nu sitter Mikaela och kollar på film och jag sitter här, efter detta ska jag om jag orkar fixa lite mer här hemma, annars ska jag nog sätta mig med Micki och kolla film och med lite mys 

Idag jobbar jag kväll, 15.30-21.30. Och de är redan sista veckan, guh så tråkigt alltså 

Vecka 20 (19+0)

Inte världen bästa bilder, men de är något.

Mikaela gillar inte att jag tar kort på magen, hon tror att de är farligt för hennes lillebror  Hih, hon är ju bara för söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥