Uppdatering.

Publicerat » 2010-10-24 12:16:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Förlåt för dålig uppdatering, men haft fyllt upp de senaste dagarna.

Här kommer lite kort om vad som hänt på dagarna!

Torsdag: Skolan och få fort jag kom hem hämta Mikaela, och bada henne för hon hade varit busig och hoppat i en vattenpöl precis innan jag kom för att hämta henne, äta mat och leka lite tills det va dags att sova. Så fort jag lagt henne va det bara att sätta sig och plugga hela kvällen och även in en bit på natten 

Fredag: Skolan och när jag kom hem och hämtat Micki från dagis. Lagade vi mat och efter maten kollade vi på tven tillsammans och ja, där somnade vi  När klockan va typ 22:00 vaknade jag av att Mikaela ville gå på toa och jag följde med henne och vi gjorde oss i ordning för sängen, la henne och jag hade tänkt att att lägga mig själv också, men det var en bra film så kollade på den, fast jag somnade mitt i den också  hih. När Stoffe kom hem väckte han mig och vi gick och la oss.

Lördag: Vaknade ganska tidigt, vid 9:00 tiden. Efter att vi ätit frukost och gjort oss i ordning för dagen, åkte vi till Kristdala marknad  Hittade lite smått och gott där. När vi kom hem fikade vi med min mormor och morfar, senare åkte vi till Stoffes pappa alltså Mikaela farfar för att han fyllde år. Han bjöd på god mat och det va trevligt under hela tiden vi va där. Kom hem vid 22:00..Micki hade somnat i bilen, stackarn. Lång dag. Men hon fick ju gå och lägga sig så fort vi kom in  Stoffe och jag va med skitrötta så vi gick och la oss ganska snart efter Micki.

Idag: Ja, redan söndag idag. Och idag blir det nog att bara ta det lugnt och vara med familjen, kommer ett inlägg senare idag om vad som händer under dagen, men vet ju aldrig 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥