Wiiiie

Publicerat » 2010-10-17 00:00:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Idag har vi varit duktiga, efter att vi vaknat till och ätit frukost började vi städa, men Mikaela ville inte riktigt hjälpa till så hon var hos min mormor och morfar en stund. Sen kom hon in och hjälpte till lite. Stoffe och jag fixade till allt i vårat sovrum och nu ser det faktiskt bra ut  För er som inte vet har vi Mikaelas gamla rum och hon vårat. Bor i en stor trea. Så hon har ett riktigt stort rum med mycket yta att vara på, men det tycker jag är viktigt att barn ska ha

Senare idag kom en gamla klasskompistill Stoffe och de åkte till en Stoffe känner och pratade bilar eller aa, något om bilar iaf.

När de kom tillbaka stannade han en stund, och när han åkt städade vi vidare och röjde undan och slängde en del skit.

Imon blir det att städa Mikaelas rum, det va de ända rummet vi inte städade idag för hon ville inte det. Och ja, de gjorde inget för jag hade nog inte orkat heller  Min foglossning gör det ju inte lättare heller. Ska även fixa med lite annat hemma imon.

Tillbaka till idag, senare nu ikväll efter att Micki lagt sig har Christoffer och jag kollat på film och myst med popcorn <3 Strax efter filmen kom Sebbee och vi har spelat wii och nu spelar Sebbee och Stoffe förfullt här i vardagsrummet, de spelar tennis så armarna bara flyger och de skrattar och kommenterar så fort de går dåligt, haha Underbara pojkar, som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥