Dagen idag den 12/4-2011

Publicerat » 2011-04-12 21:17:53 Kategori » Allmänt Direktlänk
Idag har Mikaela varit på dagis och medans hon var där så var vi på bvc, Neo väger nu 5370 gram och är 58 cm lång. Han följer kurvan jätte bra, ligger till och med lite över. Men det är härligt, då vet man att de växer som det ska :)
När vi kom hem från bvc åkte Christoffer och jobbade. Han kom hem tills det var dags att hämta Mikaela precis lagom när jag och Neo skulle gå och hämta henne. Så han följde med och hämtade henne. När vi kom dit skulle hon ju såklart visa upp sin lillebror igen för barnen på dagis och en dagisfröken som inte var där sist Neo va med.

När vi kom hem från dagis blev det att ta det lugnt en stund och sen i väg för att handla hem lite grejer till maten idag. Maten idag blev Mikaelas favoriträtt, som är spagetti med köttfärssås :) Fler som har barn som har det som favoriträtt? :)

Efter maten blev det mycket lek och bus med Mikaela och Neo fick även prova babygymmet idag. Och guh vad han kollade på allt och började göra ifrån sig ljud jag inte hört tidigare. Va helt underbart att se och höra :)

Nu känner jag att jag inte orkar skriva mer eller sitta vid datorn.
Säger nu puss och hej

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥