Gallsten :(

Publicerat » 2011-04-26 21:15:54 Kategori » Allmänt Direktlänk
Förlåt att jag inte uppdaterat nu igen, men självklart har jag anledning.
Så här är det med mig, jag får allt som ingen annan får. Nu har jag åkt på gallsten :( Hela påskafton och påskdagen gick jag med en sån förbannad värk i magen, på påskdagens eftermiddag orkade jag inte längre, och jag började ana att det kunde vara gallsten.
Så klockan 20:45 fick jag en läkartid till en jourläkare, och som jag trodde hade jag gallsten....Fick medicin och går fortfarande på den, hoppas att det blir bättre, men jag lär alltid att ha problem med detta. Haft problem innan, men inte så mycket som nu. Så tillsist kommer det väl att bli en operation, och det skulle ju vara det bästa och skönaste egentligen.

Ville berätta detta så ni vet vad som hänt, hade tänkt mig att börja komma igång och blogga igen i morgon men jag lovar inget. Så vi får la se :)

Puss och hej så länge (:

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥