Kom på en sak :)

Publicerat » 2011-04-04 22:05:26 Kategori » Allmänt Direktlänk
Tänkte berätta om gissningarna när Neo skulle födas och hur mycket han skulle väga och hur lång han skulle vara.
Jag själv gissade bara datum och det hade jag rätt på. Att jag gissade på den tredje, beror på att Mikaela är född den tredje, fast augusti då. Så bara just den tredje, den där trean alltså :)

Camilla, Hemis och Hollys mamma och Malin, Zelinas mamma gissade rätt på längden.  51 centimeter lång.
En anonym här på bloggen gissade inte rätt, men närmaste på rätt vikt. Gissade på 3820, Han vägde 3850 gram.
Två av mina fina vänner, Johanna och Lukas gissade rätt på dag. Att han kom den tredje.

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥