Text.

Publicerat » 2011-04-04 20:56:14 Kategori » Allmänt Direktlänk
Ja, jag har varit mycket dålig på att blogga den senaste tiden. Men som sagt har det varit mycket som hänt och vi har varit mycket sjuka, allt från 40 graders feber och förkylningar. Nu är alla friska förutom jag då, som är förkyld. Kan säga att jag skulle vilja byta näsa om man kunde eller om det fanns något som gjorde mig frisk nu så jag slipper ha en näsa som bara rinner och rinner :( Men men, jag ska inte klaga. Då blir det väl bara värre :P

Nu känner jag iaf att jag ska bättra mig med bloggningen! :) Kommer att bli bilder från dagarna och en aning text, precis så som jag har fått veta att ni vill ha det!
Jag hoppas att mina underbara läsare finns kvar och att ni kommer att läsa vidare och gilla det ni ser och läser :)

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥