20/4-11

Publicerat » 2011-04-20 23:18:32 Kategori » Allmänt Direktlänk
Hej bloggen och alla läsare :)

Idag har Mikaela varit på dagis i sina fem timmar, när Christoffer hämtat henne, var vi hemma en stund och sen åkte vi och handlade lite.
Hittade lite kläder till Neo.

Annars handlade vi mest bara mat, blöjor och sånt. Under dagen har vi också hunnit med att städa, tvättat och lekt en hel del. Barnen har sovit ganska länge nu, och jag själv tittade nyss på big brother. Snart blir det läggdags för mig och Christoffer också känner jag.
I morgon ska Mikaela till dagis igen, sista dagen denna veckan. Blir även att vi måste hämta Micki en aning tidigare från dagis imon, för vi ska i väg på en liten "hemlis". Kommer att berätta om det i morgon, hade jag tänkt.

Puss och godnatt nu <3
Postat av: Josefin

hej, jag tror inte du kommer ihåg mig. men vi gick i samma klass i sjuan. och jag har nu hittat din blogg och tycker om att läsa om din vardag som tvåbarnsmamma ;D

2011-04-21 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥