Dagen hittills :)

Publicerat » 2011-02-03 16:58:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Vakna klockan 07:00, fast själv låg jag kvar i sängen medans Christoffer gjorde i ordning Mikaela för dagis. När han varit och lämnat henne, tog han och kom in till sängen han med och så tog vi och sov en liten stund till. Jag brukar passa på då Mikaela gått till dagis, jag sover ju så dåligt nu. I och med min foglossning. Så man får passa på ibland  När vi vaknade tog jag mig en härlig varm dusch, efter den sköna duschen blev det frukost. Och efter den fick jag ställa mig och stryka Christoffers skjorta. Han skulle på begravning i dag, och han är fortfarande på den. När han kommer hem ska Mikaela och jag ta hand om honom, vet inte riktigt hur han känner. Men vi finns alltid där för han iaf  Ska ge han en grej också som jag tror kommer få han på bättre humör. Grej till bilen har nämligen kommit på posten i dag.

Nu så länge säger jag hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥