16/3-2011

Publicerat » 2011-03-16 22:26:34 Kategori » Allmänt Direktlänk
Istället för bilder tar jag och skriver lite om dagen idag :)

Natten till i dag har jag och Neo varit mycket vakna, han ville inte sova inte. Men det tog vi igen på morgonen och en aning på förmiddagen. Då sov vi som bara den! Christoffer har varit med Mikaela hos tandläkaren i dag, andra gången i hennes liv som hon varit hos tandläkaren. Förra gången gick det inte så bra, hon ville inte gapa och när hon väl gapade stängde hon munnen lika fort. Men denna gången kom hon ihåg att man fick välja en liten leksak om va duktig, så i dag hade hon gapat som bara den. Duktig flicka har man allt! :)

Under dagen har vi varit en stund hos min mormor och morfar, och såhär är det att vi bor grannar med dem. Två hus på en gård är det, (lägenhetshus). Så de bor i ena huset och vi i det andra. Så därför är det lätt att bara traska över då man känner för det :)
Blev lite fika och prat om allt och inget. haha
När vi sen gick in till oss igen började jag med maten, strax efter att vi ätit åkte Mikaela och Christoffer i väg på ett ärende. Mikaela fick va hos sin gudmor Matilda medans Christoffer fixade med sitt ärende.
När Christoffer sen hämtade Mikaela åkte de i väg på ett annat äventyr och de är fortfarande inte hemma. Men jag tror att de är påväg hem nu iaf. :)

Nu i kväll har jag och Neo sovit och myst i soffan, kollat på tv.

Nu säger jag puss å hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥