Dagarna nu med två barn :)

Publicerat » 2011-03-14 19:21:41 Kategori » Allmänt Direktlänk
Jo, så här är det. Mikaela är grymt avundssjuk!
Hon har alltid varit väldigt mammaig och det är bara vissa saker som hon vill att pappa Christoffer ska göra med henne. Alltså det mesta har hon och vill hon göra med mamma.
Och att jag nu sitter ganska mycket och ammar lille Neo och sånt nu, det gillar hon inte!

Senast i dag kom hon och frågade om hon kunde få ett glas vatten av mig, självklart har jag precis satt mig med Neo och börjat amma han och känner att jag inte vill avbryta det. Så jag frågar henne om hon inte kan be pappa ge henne ett glas vatten. Då ställer hon sig och bara skriker rakt ut, jag hatar dig mamma...
Ja, det kändes i hjärtat må jag säga..
Men hon fick sitt glas vatten av Christoffer och efter att hon druckigt upp, så kommer hon och ber om förlåtelse.

Lilla gumman, varit ensam fram tills 3,5 år och helt plötsligt kommer en liten bebis och tar så mycket tid med mamma.

Men men, det är ju faktiskt en omställning för oss alla.
Snart är det inga problem alls, så är det ju bara! :)

Att jag inte bloggar mycket nu, är faktiskt för att jag känner att när väl Neo sover eller är med pappa Christoffer vill jag ta den tiden med Mikaela eller något annat viktigt med hemmet att göra :) Jag hoppas att de är förståligt och att ni mina kära läsare är kvar och läser och ser de bilder som kommer iaf <3

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥