Fredagen den 9/3-12

Publicerat » 2012-03-09 22:41:40 Kategori » Allmänt Direktlänk
Vilken dag!

Ända sen jag vaknade har jag haft en liten flicka som heter Mikaela som har tjatat om att få gå ut.

Kan vi inte gå en promenad?
Kan vi inte gå till lekparken?
Kan vi gå ut nu?
Kan vi gå om en lite stund?

Och ja, så vidare!
Efter att vi ätit lunch och Neo fått sin sömn blev det i alla fall ut. Vi var och lekte på lekplatsen och gick även en promenad och passade på att gå till äffären också :) Affären gick vi till när pappa Christoffer kommit hem. Han kom hem under promenaden så :)
Vi köpte i alla fall hem mat och gott till i dag.
Middagen blev kyckling, potatis, sås och en sallad. Mums!

Kvällen har vi alla spenderat i soffan framför tv:n med majskrokar, godis, popcorn och lite god dricka.
Nu sitter jag här med Christoffer och barnen sover. Och vi väntar besök, jag trot eller ej. Men vi väntar faktiskt besök av Christoffers pappa och min älskade vän Matilda (barnens gudmor).

Bilderna från i dag får avsluta detta inlägg :)




// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥