Glader :D

Publicerat » 2012-03-14 15:58:25 Kategori » Allmänt Direktlänk
När jag gick upp i dag ville jag bara lägga mig i sängen igen och hoppas på att få sova. Har sovit jätte dåligt i natt. Men det va bara att ta och gå upp och se glad ut. Dagen annars måste jag säga har gått fort, kan beror på att jag har haft lite att göra.
Det har tvättats och så har vi lekt och busat hela dagen och en hel del annat har gjorts. Dock har vi inte varit ute något än, och det är så fint väder. Så nu funderar jag stark på att ta med mig barnen ut och gå en sväng och kanske svänga förbi lekparken när vi ändå är ute :)


Nu när jag ändå skriver lite så måste jag bara tacka min underbara bästis Matilda. Hon har verkligen fått mig på bättre humör i dag. Så nu känner jag mig inte trött, utan snarare glad!
Vi har inte hittat någon barnvakt till barnen då det blir dags för förlossning med lillan. Men i dag sa Matilda att hos ställde upp och du Matilda, jag kan säga att det va inte bara jag som blev glad!
Även Christoffer blev jätte glad, för han vill ju verkligen vara med på förlossningen ❤


// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥