Mvc & städning

Publicerat » 2012-03-15 14:54:09 Kategori » Allmänt Direktlänk
Nu var man hemma igen efter mvc-besöket. Allt var bra både med mig och Lillan. Hon har inte fixerat sig än, och det trodde jag faktiskt inte heller. Hon gör allt en massa olika rörelser än så :) Men just under kollen va huvudet i alla fall neråt. Om ca två veckor ska man dig igen, så får väl se då. Finns ju de barn som fixerar sig när det väl är dags för förlossningen så :)

Städningen gjordes ju innan mvc så nu har vi ett rent och fint hem igen :D Känns bra! Hatar detta med dammning alltså, jag är dammallergiker. Men jag har turen att det bara kliar och får utslag av damm. Alltså när jag dammar och får dammet på mig så får jag utslag och det kliar som bara den...

Nej, nu måste jag sluta skriva för Neo har precis bajsat klart. Dags att byta blöjan! :D

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥