21/12-10

Publicerat » 2010-12-21 20:13:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Till och börja med vill jag säga att det är min mormors födelsedag i dag.

Idag blir hon 65år, Grattis älskade mormor!

Annars i dag, jo själv så hade man avslutning i skolan, fast i och med att jag va hemma i går med feber så kände jag inte för att gå till skolan i dag. Så det blev att vara hemma, är fortfarande förkyld så. Bara att febern varit borta i dag, faktiskt från hela familjen 

Under dagen har vi varit hemma och vilat upp oss. Bara varit hos min mormor och morfar på födelsedagsfika. Kakor och tårta med kaffe eller annan god dryck :)

Sen senare har vi varit i stan för att göra lite ärenden, t ex att åka till en klasskompis till mig och köpa en sak av henne, som hon gjort till mig, eller egentligen till min mamma. Fast jag har varit lite busig! Det är så att min mamma bad mig att fråga om min klasskompis hade eller kunde göra två hårluvor till henne. Alltså min klasskompis gör hårluvor, jättefina är de!

Själv köpt två av henne 

Jaja, till det busiga nu då, klasskompisen fixar och jag säger till mamma att hon inte hade i de färgerna som mamma ville ha. Och det va typiskt tyckte mamma. Men i dag var jag och köpte dem och ska ge till mamma i julklapp  Eller mamma och mamma vet jag inte. De är till min bror. Men aja..

Mikaela och jag har även pärlat lite i dag. Varit riktigt roligt faktiskt, varit lite kreativ. Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥