Fjärde advent och lite allt möjligt.

Publicerat » 2010-12-19 12:46:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Jag säger bara ojoj, fjärde advent redan!  Fattar inte vart tiden har försvunnit, tänk att det bara är 5 dagar kvar till julafton. Jag kan inte förstå det alltså.

I dag ska vi faktiskt inte göra allt för mycket, fixa lite här hemma, lite städning och sånt. Beror på hur mycket vi orkar, alla är sjuka nu. Den som är minst sjuk är faktiskt Mikaela. Hon brukar vara värst, men jag är glad för hennes skull. Som tur är, är jag ledig från skolan i morgon. Jag har inga lektioner, men på tisdag är det avslutning. Hoppas jag blir bättre till tisdag, för vill gå på avslutingen  Vi ska byta julklappar och fika typ, men det lär ju bli roligt! Och jag vill träffa klassen så mycket jag kan nu, för till nästa termin kommer jag inte att gå så länge. Guh, vad jag kommer att sakna er OP09.

Och i morgon är det bara 10 veckor kvar till våran lille plutt ska komma ut  och så är de bara 1 vecka kvar till min älste lillebror kommer hit, de ska bli kul att träffa han igen. Sist jag såg honom va i somras.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥