Kompledig!

Publicerat » 2010-12-15 14:40:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

I dag är jag ledig från skolan i och med att jag var på bio med skolan i måndags kväll. Christoffer och jag hjälptes åt att få Mikaela i ordning för dagis i morse. Hon var på dagis mellan 8:00 till 13:00. Christoffer lämnade henne och när han kom hem tog vi oss en sovstund till, båda va riktigt trötta, så vi passade på  Vid kvart över nio väckte min mamma oss, hon frågade Christoffer om han kunde köra henne till stan, hon hade möte vid tio i dag. Vart behöver ni inte veta, inget roligt ändå. heh

Vi skulle ändå till stan i dag för att göra lite ärenden, så vi passade på. Så under tiden mamma va på mötet gjorde vi ärenden.

Köpte en kamera också, som jag i går sa att jag skulle göra. Fick tag på en rätt billig plus att det va ett paketpris på den, så till kameran fick man ett minneskort och kameraväska. Så det va ett riktigt bra köp känner jag 

När vi kom hem tog vi lite grejer och gick till min mormor och morfar för att ta oss en fika, typ kaffe med mackor. Riktiga lyxmackor blev det, riktigt goda blev det med 

Efter ett tag blev det dags att hämta Mikaela från dagis, och när Christoffer kom hem med Mikaela satte vi oss vid tven. Mikaela ville kolla på något barnprogram, så sitter och kollar på det nu hela familjen, Mys!

Det var de så länge, puss! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥