Lite av vaje :)

Publicerat » 2010-12-13 14:05:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Morgonen började med en sovmorgon till klockan halv 10 för min del. Stoffe gjorde Mikaela i ordning för dagis, på dagis idag träffade de tomten. Så Mikaela hade fått lite godis, men det får hon vänta med till lördag. Här är det bara lördagsgodis som gäller, fast det blir inte varje lördag heller. Vill inte att hon ska få för mycket smak för godis 

Christoffer skjutsade mig till skolan och hämtade mig också efter min lektion, hade bara en i dag, i kväll ska jag till stan och på bio med halva min klass. Bara vi som läser omvårdnad omvårdnad. Och för det blir vi helt lediga på onsdag! Ska bli skönt med en ledig dag mitt i veckan 

Nu ska jag se vad Christoffer och Mikaela vill ha för mat, så ska vi ta och laga lite mat sen.

Btw, idag fick jag veta när min största lillebror kommer och hälsar på oss. Han bor på Gotland med sin pappa, och vi träffas inte ofta. Så det blir roligt att han kommer, alla saknar ju han!

Om ni inte visste det, så har jag med bott på Gotland, fast bara i 3 ½ år typ.

Men ändå 

Puss så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥