Måndag 6/12-10

Publicerat » 2010-12-06 20:45:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen har varit bra, började dagen med en skön sovmorgon. Men vaknade av att Stoffe vaknade och väckte mig, han vaknade med att han hade skit ont i nacken. Aja, till sist somnade jag om och vaknade senare när jag hade tänkt att vakna  Började då göra mig i ordning för skolan, och när jag var klar och det bara var en halvtimme kvar till min buss skulle gå ringde en klasskompis och sa att vi inte skulle ha några lektioner idag, för vi har ändå egna uppgifter vi ska jobba med.

Så tack en än gång för att du ringde! Du vet vem du är, vet inte om jag får skriva ditt namn, så vi skiter i det 

Under dagen har vi hunnit med en del saker, köpt en ny mobil till min älskling, visst är jag snäll!

Sen har vi lekt massor med Mikaela och tittat på tv. Lagat massor med mat, så nu har vi fryst in mat, som vi bara kan ta upp och värme. Det är grymt skönt de dagar man har ont om tid, snabbt och enkelt får man mat på bordet liksom 

Under dagen har vi också varit hos min mormor och morfar och fixat, med massa prat också. I love it! <3

Stoffe och jag har också nu idag bestämt oss för vilken vagn vi ska köpa till plutten, är någon nyfiken på vilken vagn vi bestämt oss för?

Förresten så gick vi in i vecka 29 (28+0)  

Nu sover Mikaela och jag och Stoffe kollar på film! Och nu ska jag sätta mig närmare honom och se om jag får ligga i hans knä och bara mysa 

Puss, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥