Mys och bio

Publicerat » 2010-12-13 22:03:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
Ja, ni vet ju lite som hänt idag och vad som skulle hända. Men tänkte skriva lite om det. Efter maten satte vi oss i soffan för att titta lite tv, vid sex tiden nu i kväll hade vi myst till det lite bara för att det är lucia 

Mikaela ville ha gröt så det fick hon :)


Vi tog kaffe och lussekatt,  Mikaela fick också en lussekatt :) Ni ser väl att det ligger 3 ;)

Efter det myset åkte vi till stan för att jag skulle ju på bio med halva min klass och våran lärare. Och ja filmen va skit bra, satt och grät i slutet av den. För de som gillar filmer med sanning av hur vissa människor i verkligheten kan ha det och kan sätta sig in i en film. Kolla den! Svinalängorna

Huvudpersonen är samma som är huvudpersonen i "män som hatar kvinnor". Och det säger ju mycket bara där, så klart att det va en bra film!

 

Hade en skön kväll med bio och söta klasskompisar.

Efter bion hämtade Stoffe och Mikaela mig. Vi körde också hem Johanna hem till Kristdala. Stoffe hade innan sagt till mig att jag skulle fråga henne om hon ville ha skjuts hem, för hon skulle få vänta på en buss i typ en timme annars, och det hade jag berättat för han. Han tyckte det va synd, så han tyckte att vi kunde köra hem henne  Och ja, vem tackar nej till det i de läget ;)

Nu ska jag titta på lite tv med Stoffen, sen blir det sängen och börjar dagen i morgon med en liten sovmorgon.

Förresten så gick vi in i vecka 30 (29+0) idag


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥