Toppen dag!

Publicerat » 2010-12-02 21:07:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen började med en liten sovmorgon innan skolan. Dagen i skolan va helt okej, trots att jag hade ett hål på mellan klockan 10:45 till 13:50. Så hade bara två lektioner, under dagen ringer Stoffen och säger att vi ska sälja volvon också, va en kille som kom med ett skit bra pris. Så vi slog till  Underbart, sålt våra två bilar på bara tre dagar! Och fått riktigt bra betalt.

Aja, efter skolan hämtade Stoffe mig och Mikaela va hemma med hennes farmor som varit och hälsat på dem idag medans jag var i skolan. Hon har också gett oss 20kg griskött. Så nu klarar vi oss med köttvaror, hela frysen är nu full! Känns riktigt skönt 

När vi kom hem körde Stoffe hem sin mamma och jag och Mikaela gick till min mamma för att fråga om hon ville ta över hunden. Och visst ville hon det! Hon älskar våran hund, och det tror jag att våran hund också gör! Hon blir jämt skit glad när min mamma kommer innan för våran dörr. Hunden heter Keila förresten, tror aldrig jag sakt vad våran hund heter.

Känns iaf riktigt bra att hon har fått ett nytt hem där de har tid för henne, mer tid kanske jag ska säga. Vet att hon kommer att ha det bättre där, än hon haft här på sista tiden. Att både jag och Stoffe har skola och jobb, och vi har Mikaela som är första prioritet och att jag har massa plugg om kvällarna. Aa, det har liksom blivit så att hunden tyvärr har varit sista prioritet varje dag den senaste tiden 

När Mikaela och jag pratat klart med min mamma gick vi hem och strax efter att vi kommit in kom Stoffe tillbaka hem. Men han fick åka lika fort igen, han va tvungen att åka och möta killen som skulle köpa min bil. De kom fort tillbaka och då kollade han lite och så sen skrev det papprena och så va den bilen med såld, så helt plötsligt hade vi ingen bil  haha

 

Bara ungefär en till två timmar efter att vi sålt volvon köpte vi en audi 100. Och den är riktigt fin och fräch! Har ingen bilder på den med det kommer, om ni är nyfikna. Grymt glada är vi nu iaf!

Lite ljusare i livet igen! Känns toppen bra 

Just nu händer det inte mycket, Mikaela sover och jag väntar på min kära sambo som provkör den nya bilen lite extra. Han är nu glad också för att jag inte kan säga "min bil", för nu är denna bil gemensam.

Pussen 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥