Typiskt.

Publicerat » 2010-12-13 23:04:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
Kom nyss på att vi inte får en sovmorgon i morgon. Vi ska till MVC, ska vara där vid 8:00. Men det gör inget, ska bli roligt och höra vad barnmorskan säger om oss. Om vi växer som vi ska och sånt. Men än så länge har det inte varit några problem. Bara att jag har dåligt med järn i mina depåer, men det äter jag ju järntabletter för. Hade samma problem med Mikaela, så jag väntade ju mig det denna gången också. Sen att jag har problem med min foglossning, den försvann ett tag och det va skön. Men sist jag var hos barnmorskan sa hon till mig att jag fick vara glad så länge, och att de skulle komma tillbaka. I och med att den kom ganska tidigt i min graviditet. Och ja, nu är den tillbaka.

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥