Äntligen hemma!

Publicerat » 2010-09-10 14:40:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Kom nyss hem från skolan, fick sitta och vänta på en buss i nästan en timme innan man kunde åka hem med, segt vart det, men men äntligen hemma nu iaf  Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en filt framför tven hade jag tänkt. Hoppas att det finns något att kolla på bara  Mikaela är fortfarande på förskolan, hämtar henne vid halv fem idag, skulle ju inte igentligen slutat få här tidigt. Men man ska ju alltid passa på om man kan få lite tid för sig själv, det behövs ibland 

Hon är ju mitt i allt trots nu med, så ibland är hon lite jobbig, men de hör ju till 

Älskar henne lika mycket för det <3

Puss på denna dag, Hoppas på en mysig kväll med familjen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥